HAKKIMIZDA

Hoşgeldiniz,
  Bu bölümde alışkın olduğunuzun dışında bir anlatımla  Ada Gelişim'den bahsetmek isterim.
Hayatımda dibe vurduğum dönemde, kendi sorularımın cevaplarını arayarak içime doğru bir yolculuğa başladım. Bulduğum soruların cevaplarının sadece bana ait olmadığını fark ettiğim için; benim gibi bu sorulara cevap arayanlara da yardımcı olabileceğim fikri ile aldığım karar Ada Gelişim'in doğmasına sebep oldu.
  Farkındalık sürecimin başında en can alıcı nokta ise tekrar eden bir döngüydü. Başrolünde benim olduğum senaryo hep aynıydı, farklı olan yardımcı oyunculardı ve filmin sonu hep aynı olumsuzluklarla bitiyordu . Üstelik her tekrar biraz daha dibe sürüklüyordu.
Bu süreçte sevgili Bülent GARDİYANOĞLU ile yollarımız kesişti. Bülent GARDİYANOĞLU ile farkındalık çalışmalarımızı bütünün en yüksek hayrına olmasına niyet ederek yıllarca devam ettirdik.
  Ada Gelişim;  Bireysel ve Kurumsal Danışmanlıklar ve Seanslar, Seminerler, Farkındalık ve Eğitim Kampları, Atölye Çalışmaları vb. ile çözüm arayan birçok insana ışık olmaya devam ediyor. Çalışmalarımızın genişleyerek sizlere de ÖZ'ünüzdeki ışığı gösterebilmesi ve yardımcı olması niyetiyle...

Şükürler Olsun...

Esra Özdemir

Esra Özdemir Kimdir?

Ailemin ilk çocuğu olarak Bursa’da dünyaya geldim. İlköğretim ve liseyi Bursa’da, üniversite eğitimimi ise İzmir’de tamamladım.Dokuz Eylül Üniversitesi Satış Yönetimi ve Pazarlama mezunuyum.  Daha sonra 2 yıl işletme eğitimi aldım. Son olarak ise bir kaç yıl önce sosyoloji bölümünden mezun oldum. Üniversite yıllarımda yaz aylarında ailem tatil yaparken ben  iş hayatını öğrenmek için Nergis Tekstil A.Ş’nin  İhracat bölümünde çalıştım. Söktaş A.Ş’nin bünyesinde yer alan Lee kotlarını üreten  Mavi Ege A.Ş. de iş hayatına başladım. İki yıl burada çalıştıktan sonra dekoratif ürünler üzerine kendi mağazamı açtım.  Daha sonra gelen teklif üzerine Türkiye’nin ilk residans sitelerinden olan Net Holding bünyesinde inşaa edilen Akyar Konaklarında pazarlama müdürü olarak görev yaptım.

Doğduğu andan itibaren bir birey olarak davrandığım oğlumun hayatıma katılması ile bir çocuğu en iyi annesi yetiştirebilir düşüncesiyle iş hayatıma bir süre ara verme kararı verdim. Onu elimden geldiğince insanlığa faydalı bir birey olarak en iyi şekilde yetiştirmek için öncelikle kendimi eğitip, sonra ona rehber olmaya çalıştım. Oğlum Mustafa Yağızhan Özdemir ODTÜ Metalurji ve Malzeme Mühendisliği’nde eğitimine devam ediyor. Oğlumun yetiştirmek için iş hayatına ara verdiğim dönemde 2 yıl ingilizce eğitimi ve 1 yıl dış ticaret eğitimi alarak kendimi geliştirmeye devam ettim.  2003 yılında Erikli A.Ş.  ile çalışma hayatına tekrar geri döndüm.

2006 yılında Ada Pazarlama İhracat Dış Ticaret firmasını kurarak ev tekstili sektöründe ihracata yönelik çalışmalar ile ülkeye döviz girdisi sağlamaya başladık. Daha sonra Perisos Turizm  adıyla faaliyet gösteren seyahat acentasını kurduk. Dış ticaret ve Turizm sektöründeki şirketlerimde iş seyahatleri sebebiyle dünyanın pek çok farklı ülkesinde bulundum. Kişisel, kültürel, vb farklılıkları olan pek çok insanla tanışma fırsatım oldu. Bu farklılıklara rağmen, anladığım özde aynı olduğumuzdu.

2008 yılında  Dünya krizinde yurtdışındaki alacaklarımızı tahsil edemediğimiz için dış ticaret firmasında batış yaşadık.  Bu batış kendimi ve hayatı sorgulamama yaradı. Kendimi ve yaşadıklarımın nedenini, bulmak için sorularımın cevaplarını arayarak kendi içsel yolculuğuma başladım. Bulduğum soruların cevaplarının sadece bana ait olmadığını fark ettiğim için benim gibi sorulara cevap arayan diğer insanlara yardımcı olmak fikriyle aldığım karar Ada Gelişim’in doğmasına sebep oldu. Bu dönemde yolum yazar Bülent Gardiyanoğlu ile buluştu ve kendisiyle çok uzun yıllar bütüne hizmet etmek için birlikte yol aldık. Süreçte daha pek çok eğitimci ile yollarımız kesişti.

Yaşam boyu öğrenmeye ve bilginin insan hayatında uygulanarak bilgeliğe dönüştürülmesine inanan bir insanım. Para Psikoloji, Kuantum Düşünce Teknikleri, Temel Psikoloji, Renk Psikolojisi ve Analizi,Kendi Kendine Telkin, Evlilik ve Çift Terapisi, Bilinçaltı Analizi, Sigarayı Bırakma yolları ve Madde Bağımlılığı ile Mücadele gibi konularda pek çok eğitimler ile yolculuğumu devam ettirdim. Halen aktif bir şekilde hayatımda uyguladığım ve sonucunu gördüğüm bilgileri insanlarla paylaşarak onların yaşam yollarına da ışık tutmaya çalışıyorum.

Ada Gelişim ile kişisel gelişim alanında ve Perisos Turizm ile turizm alanında bütüne hizmet etmeye devam ediyorum.